افزودن کارت ویزیت دیجیتال VCARD به لینک بیو اینستاگرام

در 21 سپتامبر, 2023 ایجاد شدراهنما • 146,361 بازدید

بلوک کارت ویزیت مجازی یکی از بلوک‌های منحصربفرد در اُوو است که یک خروجی فایل اطلاعات تماس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با باز کردن آن اطلاعات کارت ویزیت شما در تلفن همراه آنها ذخیره می‌شود.

کارت ویزیت دیجیتال یک راه جدید و مدرن برای ارائه اطلاعات تماس خود به دیگران است. این کارت ها به صورت الکترونیکی ایجاد می شوند و می توانند شامل لوگو، عکس، نام، شغل، شماره تلفن، ایمیل، آدرس وب سایت، شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری که مربوط به شما یا کسب و کار شما باشد. شما می توانید کارت ویزیت دیجیتال خود را با استفاده از اوولینک طراحی کنید و آن را با اسکن کردن یک کد QR یا ارسال یک لینک، با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

کارت ویزیت دیجیتال چه مزایایی دارد؟

- کارت ویزیت دیجیتال به شما این امکان را می دهد که همواره اطلاعات تماس خود را به روز نگه دارید. شما نیاز ندارید که هر بار که شماره تلفن یا آدرس خود را تغییر دهید، کارت های جدید چاپ کنید. فقط کافی است که اطلاعات خود را در برنامه یا سایت خود ویرایش کنید و تغییرات به طور خودکار در کارت های دسترسی قرار بگیرد.

- کارت ویزیت دیجیتال به شما کمک می کند که صرفه جویی در هزینه، زمان و منابع کنید. شما نیاز ندارید که برای چاپ، حمل و نقل و نگهداری کارت های فیزیکی پول بدهید. همچنین شما مشکل تمام شدن یا گم شدن کارت های خود را نخواهید داشت. با کارت ویزیت دیجیتال، شما همچنین محیط زیست را حفظ می کنید چون از مصرف کاغذ جلوگیری می کنید.

- کارت ویزیت دیجیتال به شما این فرصت را می دهد که با خلاقانه تر بودن، تاثیر بخش تر باشید. شما می توانید کارت ویزیت خود را با استفاده از رنگ ها، فونت ها، تصاویر، صدا، ویدئو، انیمشن و حتی واقعیت افزوده زنده کنید. شما می توانید برای مخاطبان خود تجربه ای جذاب و خاطره انگیر ارائه دهید.

- کارت ويزيت ديجيتال به شما كمك مي كند كه با كسب و كار خود در ارتباط باشيد. شما مي توانيد از كارت ويزيت خود براي ارسال پيام ها، اطلاع رساني درباره محصولات و خدمات جديد، درخواست بازخورد و نظرسنجي، افزايش ترافيك وب سايت و شبكه هاي اجتماعي و انجام كمپين هاي بازاريابي استفاده كنيد. شما مي توانيد با استفاده از آناليتيكس، رفتار و علاقه مخاطبان خود را بشناسيد و بهبود ببخشيد.

به این ترتیب، کارت ویزیت دیجیتال یک ابزار قدرتمند برای شخصی سازی، برجسته سازی و گسترش کسب و کار شما است. اگر شما هنوز از کارت ویزیت فیزیکی استفاده می کنید، شاید وقت آن رسیده باشد که به کارت ویزیت دیجیتال سوئیچ کنید.

در اوولینک دو نوع کارت ویزیت الکترونیک در اختیر شما قرار دارد که به نسبت نیاز خود می‌توانید از آنها برای ارتباط بهتر با مشتریان بهره ببرید.

1. لینک کارت ویزیت الکتروینک

لینک کارت ویزیت الکتروینک یا لینک VCard، یک لینک مستقیم به فایل کارت ویزیت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. یعنی کاربر با اسکن یا باز کردن این لینک بدون هیچ واسطه‌ای و مستقیم اطلاعات تماس شما را دریافت کرده و در گوشی خود ذخیره می‌نماید.

می‌توانید از این لینک در وب‌سایت، به صورت لینک در اوولینک، ارسال پیامک یا ایمیل و هر جا که مخاطبین شما حضور دارند استفاده کنید.

2. بلوک کارت ویزیت دیجیتال

بلوک کارت ویزیت مجازی یکی از بلوک‌های منحصربفرد در اوو است که یک خروجی فایل اطلاعات تماس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با باز کردن آن اطلاعات کارت ویزیت شما در تلفن همراه آنها ذخیره و برای همیشه ماندگار می‌شود.

می‌توانید اطلاعات کاملی مثل نام، شماره تماس، آدرس وب سایت، ایمیل و … را در آن قرار دهید و در صورت نیاز آنها را به آسانی و بدون هزینه تغییر دهید.

واردکردن اطلاعات کارت ویزیت دیجیتال

هر اطلاعاتی که نیاز است کاربر شما در اختیار داشته باشد را وارد نمایید و بقیه را خالی بگذارید.

شما همواره می‌توانید بدون تغیر لینک یا ایجاد بلوک جدید این اطلاعات را بروز نمایید.

بازدیدکنندگان شما موقع کلیک بر روی این بلوک فایل vc اطلاعات شما را دریافت خواهند کرد و با باز کردن آن اطلاعات شما در قسمت مخاطبین آنها ذخیره خواهد شد.

در عرض چند دقیقه کارت ویزیت دیجیتال، رزومه و مینی‌وب‌سایت خود را رایگان بسازید